Olasztrália leírása

május 19, 2012

A titokzatos, távolba küldött felvételeim - amiket most ti is hallhattok!

A sztoriban ígértem, hogy meg fogom osztani azt a felvételt, amit a távolba küldtem :) már a régi blogomon is szó volt róla, csak akkor még nem találtam olyan oldalt, ahová videó nélküli hangot is fel lehet tölteni. De nemrég találtam egy ilyet! ;) úgyhogy a blogomon keresztül most sok szeretettel küldöm nektek is, először a misztikus MOzart-szonátát, amit
itt
hallgathattok meg az én előadásomban; egy kis szépséghibája azért van: a visszatérésnél, a moll résznél nem sikerült igazán jól a futam (ami szerintem a szonátatétel legnehezebb része), de mivel egészében tetszett, végül ez a felvétel ment Ausztráliába is:D

És van itt még valami: egy saját szerzeményem, amit 16 évesen kreáltam, de sohasem felejtem el, mert ez volt az első komolyabb kreációm az olasz digitális pianinón, amit 2006-ban kaptam, és aminek a hangját halljátok a felvételeken. S bár ez a szerzeményem már hat éve született, címet sosem tudtam neki adni - de ez mondjuk a legtöbb szerzeményemre igaz. Mindenesetre 2011 októberében ez a dal is sikeresen átért Ausztráliába, így most itt is megosztom :)
katt ide és lejön!

Nincsenek megjegyzések: