Olasztrália leírása

május 25, 2012

Csillag születik2011 - nincs lehetetlen

2011. ápr. 17. vasárnap
Szombaton most is néztem a Csillag születiket, amiben nagyon meglepett Pongrác, a 64 perces dekázó rekorder. Vicces volt, ahogy a zsűri és a közönség lereagálta: a rekord ideje alatt mindenki elment ebédelni, sőt még reklám is volt közte és csak a 26. perctől mutatták újra egy kis időre. Míg ment a reklám, azon gondolkodtam, ha esetleg tovább jutna, vajon milyen rekorddal készülne a következő adásra?:D de aztán, ahogy letelt a 64 perc, Hernádi mondta is, h nem juthat tovább, mert nincs ennyi műsoridő:DD de amúgy Pongrác nagyon ügyes volt. Ennek a rekordnak is az az üzenete számomra, hogy a lehetetlen nem létezik, kitartással és nagy akaraterővel minden lehetséges!

A másik meglepő jelentkező (aki tovább is jutott) a mentalista Szabolcs volt. Csak azt nem értettem, ha mentalista, miért kérdezte meg Nóritól, h a megérzésére hagyatkozott-e, amikor odaadta neki a pengementes kekszet. Hát nem ő irányította a gondolatával Nóri kezét?:DD Nekem egyértelmű volt :) lehet, valami olyan választ várt Nóritól: "nem megérzés, az aurád sugallta."XD

Most inkább nem írok arról a 18+-os rockegyüttesről, akik szerencsére nem is jutottak tovább. Először, amikor bemutatkoztak, h szeretnék, h az üzenetük eljusson mindenkihez, azt hittem, valami különlegesen széppel készültek, de álmomban sem gondoltam volna, h ilyen pajzán lesz a szöveg... bár a közönségnek tetszett... no comment...

Annak a jazz-szerű stílusban éneklő lánynak nagyon jó hangja van, csak úgy vettem észre, h eléggé izgult és így nem mindig tudta tisztán tartani. De tovább jutott, úgyhogy még lehet neki szurkolni :)

Nincsenek megjegyzések: