Olasztrália leírása

május 26, 2012

Haladjunk a "korall"!:D - avagy a modernizált Olasztrália

Örömmel újságolom, hogy a blogom két frissítő beállítással gazdagodott! Az egyik a LinkWithin, ami minden bejegyzés végén megjeleníti három régebbi bejegyzésem címét - nem dátum szerint, hanem véletlenszerűen, így biztosan nem maradtok le semmiről:D bár még nincs olyan sok bejegyzésem, de ami késik, nem múlik! :) ezt a beállítást több blogon láttam és nagyon tetszett, ezért modernizáltam vele az enyémet is :)

A másik friss beállítás pedig a Cbox, aminek a révén gyorsan és egyszerűen küldhettek nekem üzenetet bármivel kapcsolatban. Ezzel a beállítással a közösségépítésen túl azt is szeretném nektek lehetővé tenni, hogy ne csak akkor érhessetek el, amikor épp friss bejegyzést hozok, hanem a bejegyzéseken kívül is:D

Persze azt is tudom, hogy a legmodernebb közösségépítés a Facebookon kezdődik, de ott egyelőre még nem szeretném megosztani Olasztráliát... pontosabban.. deh, igazából már egy kicsit megosztottam, mert az ottani profilomból is el lehet érni; de egyelőre még nem teszek ide FB közösségi modult, mert.. bevallom, nem nagyon tetszik, hogy mindenhol ott az FB..:D De ha nagyon szeretnétek, akár arról is lehet szó majd később, csak most még nem vagyok rá felkészülve!:O

De tényleg, nektek hogy tetszik, hogy mindenhol ott van?:D Kíváncsi vagyok, mit gondoltok erről!

Mindenesetre: régi és új olvasóimnak jó "Olasztrália-exploringot" a LinkWithinnel, és ha gondoljátok, írjatok! :)

Most megyek vissza az olasz irodalomtörténet és általános Biblia-ismeret jegyzeteimhez.. csak tudnám, hogy lehet az, hogy még egy vizsgám sem volt, csak készültem rájuk, mégis már most olyan fáradt vagyok!:S Ez így nem bejövős!:O

Nincsenek megjegyzések: