Olasztrália leírása

május 25, 2012

Csillag születik2011 - utolsó rész - László Attila a csillag...

2011. jún. 5. vasárnap
Hát megszületett...

Ezt legalább három felkiáltójellel kellene írnom, de sajnos nem megy... csak három ponttal... akármennyire is szurkoltam Attilának, az utolsó résznél rájöttem, hogy pont ő az, aki nem lehet csillag. De errre pont ő lett... Kiábrándító :( És tudjátok miért?

1. mert legalább olyan búskomor, mint Tabáni István. Ez kell a magyaroknak?

2. a második az elsőből következik: nem tud igazán élni és Tabáninál nem is tud többet adni a hangjával.

3. Szabó Ádám és az Appril Project sokkal többet adott a Csillag születik műsorának, mint Attila! Énekelni sokkal könnyebb. De Ádám és az Appril sokkal többet készülhetett, mert az ő produkciójuk azért több gyakorlást igényel, mint egy egyszerű énekszám. Ez egyértelmű, kár is erről többet írni. Ráadásul az Appril összetartása példaértékű.

4. miért kell mindig énekest választani? Énekesből ezerszer több van, mint harmonikásból, ráadásul Ádám nem egy közönséges "harmonikás", hanem őstehetség. Ezzel szemben Attilának van ugyan hangja, tetszett is, de csillagnak tényleg nem választottam volna... Mérges voltam ugyan Fáira, amikor tudta, mennyit jelentene Attilának az a 10-es és mégsem adta meg.. de arra nem is gondoltam, hAttila végül a Fái 10-esénél is többet fog kapni!

Itthon hárman szurkoltunk Ádámnak, sőt, még a tesóm barátja is:D igazán Megérdemelte volna, h ő legyen a csillag! Ha ilyen produkcióval nem lehet meggyőzni a közönséget, akkor semmivel! Az Apprilról és Tecáról nem is beszélve! Hármójuk közül bármelyikük lehetett volna, nem ábrándultunk volna ki.. De így..

Áh nincs is kedvem többet írni erről.. Nem elég, h véget ért az egyetlen műsor, amiért még érdemes is volt bekapcsolni a tv-t- így lett vége.. De azért örülök azoknak a tehetségeknek, akiket megismerhettem, hisz aki ott volt, mind csak nyert!

Nincsenek megjegyzések: