Olasztrália leírása

május 25, 2012

Csillag születik2011 - a válogató és az igazi tehetségek

Mivel a 2011-es Csillag születik sokkal jobban tetszett, mint az ideji, és mert már 2011-ben is volt blogom, csak sajnos nem itt a Bloggeren - gondoltam, felteszek most ide mindent, amit akkor írtam róla.

2011. ápr. 10. vasárnap
Már nagyon vártam a következő Csillag születiket, mert az XFaktor 2010 végén nem nagyon tetszett. Azon kívül, hogy szerintem nem is voltak olyan rendkívüli hangok benne (a mostani Csillag születik-ben már most több igazán jó hang van), az sem tetszett az XFaktorban, hogy a mentorok folyton ölték egymást. És mindig azok estek ki, akiknek az ember a legjobban szurkolt. Az én kedvencem pl. a Non Stop volt, nanná, h hamar kiestek:( na de sebaj, végre itt a Csillag születik, ahol most tényleg igazi csillagok vannak. Nekem pl. nagyon tetszett tegnap annak a tájszólással beszélő pasinak - mármint László Attilának - a hangja. Az a nem látó lány, Teca is szó szerint fénylő hangon énekelt, a múlt héten beválasztott kínai csajról nem is beszélve. A bűvész pasi is mindenkit megdöbbentett, annyira, h ő is "4 igen-t varázsolt magának" - by Szonja:D

Persze, mint mindig, most is voltak benne nagyon viccesek, olyanok, akiknél mindig megkérdeztem, h vajon miért jöttek?... még most is röhögök azon a nénin, aki karácsonyi dalokkal "készült", teljesen komolyan, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. De persze alig lehetett felismerni a dalt. Meg voltak még furcsák, azt nem értem igazából, h lehet, h sokan teljesen meg vannak róla győződve, h van hangjuk, közben meg nincs, és amikor ez ott élesben kiderül (mert olyanok mondják, akiknek tényleg el lehet hinni, mert értenek hozzá), akkor vérig sértődnek, h nem hagyják őket kibontakozni:D ők a "meg nem értett művészek":O Mondjuk őket azért bírom, mert legalább jókat lehet rajtuk röhögni..

Így a két válogató alapján nem tudom még eldönteni, kinek fogok szurkolni, de az biztos, hogy most tényleg a legjobbak jutottak tovább :) Hajrá, Csillagok!:D

Nincsenek megjegyzések: