Olasztrália leírása

május 31, 2012

Blogsztrájkom - a screen readeresekért... köszönöm Gugli!:S

Már megint szomorú vagyok.. De nagyon.. Ez a 21. századi "modern" technika keserít el. Hogy miért?

Amiatt, hogy újabban senkihez sem tudok kommentelni itt a Bloggeren, hála a drágalátos Google frissített beállításainak.. ugye én screen readerrel használom a gépet, de a legtöbb blogon a kommentelés úgy van beállítva, h képaláírást kér. Na, eddig nem is volt ezzel semmi gond, hisz a képhez hangot is lehet kérni, és mivel csak angol számokat kellett beírni, semmi gond nem volt. A nehezítő - vagy inkább ellehetetlenítő - elem pár napja jött be, amikor a Guglisok úgy gondolták, megváltoztatják ezt a beállítást, így most számok helyett hét db torzul ejtett angol szót kell beírni a mezőbe! S ha csak egy szót nem értek, már nem tudom elmenteni a kommentem, ami így persze nem juthat el a kedvenc bloggereimhez: Linához, Anitához, Magdihoz, de még kanadai blogbarátnőmhöz sem! Pedig mindenkinél olyan szépeket olvasok, annyira szeretnék reagálni, de így nem megy! És emiatt többé nem lehetek ennek a jó kis bloggerközösségnek a tagja, mert egy rosszul frissült beállítás elválaszt a kedvenceimtől! Mert mit tehetnék? Mindenkit azért nem kérhetek meg mailben, hogy kapcsolja ki a blogján a képaláírást, mert nem értem rendesen az angol szavakat, de szeretnék nekik írni:S

Vérzik a szívem, de most, hogy ez a rossz beállítás bejött, úgy érzem, egy időre el kell köszönnöm a Bloggertől. Ne aggódjatok, a blogomat nem szűntetem meg, ahhoz túlságosan tetszik ez a jó kis nemzetközi felület :) egyszerűen csak arról van szó, hogy addig fogok sztrájkolni, míg ki nem találok valamit, vagy ötletet nem kapok vkitől arra, hogyan tudnék újra kommentelni a képaláírást (captschát) használó kedvenceimhez.. Sajnos az informatikai analfabetizmusomat ismerve jó hosszú lesz ez a sztrájk... de addig tényleg nem szívesen jövök, míg ez nincs rendben.

Igazából most könnyezek és minden bajom van ettől, mert pl. az sem fér a fejembe, h egy regisztrált Blogger-felhasználótól, mint pl. én is vagyok, miért kér olyat a Gugli, h: "bizonyítsd be, h nem vagy robot"? Hát nem vagyok, ezt érthetetlen angolszavas kódok nélkül is be tudom bizonyítani. Hogy hogyan? Hát az én logikám szerint, ha a szerver tárolja az adataimat, akkor fel kellene ismernie, hogy a Djarimirri nickhez egy regisztrált emailcím és egy regisztrált blog is tartozik, sőt, megadtam az országot, megyét, várost is, ahol élek. Minden ott van az adatlapomon, a Djarimirri nick alatt. Ezt a rendszer miért nem veszi tudomásul, és miért néz robotnak még ilyen részletes adatok mellett is?

Jesszus, most erről még egy csomó minden eszembe jutott, de most inkább megyek, mert mindjárt 11. Majd egyszer visszajövök, ha a drága gugli úgy dönt, hogy nem közösíti ki a screen readereseket és visszafogadja őket... :( Hiányozni fogtok!

:(((

P.S.: addig is, ha bárkinek bármilyen ötlete van, írjon nyugodtan, akár ide is! (nálam nincs képaláírás, így screen readeresek, ti is írhattok bátran!)

2 megjegyzés:

~serena írta...

Sziaa:)
Neon-os blog.hu-ról vagyok, az ottani nevem is fruzsi96 volt, szóval lehet hogy dereng valami.:)
Csak azért írok, mert most már tuti, hogy költözünk, és ennek kibeszélésére létrehoztam egy blogot: http://backtoaustralia.blog.hu/
Ha gondolod, nézz be, szeretettel várlak!:)
Na puszi(:

Djarimirri írta...

nanná, h emlékszem rád! :) nem semmi, hogy itt is megtaláltál, épp nemrég gondoltam rá, h lehet, meg kellene írni neked, h hol éledt újra a blogom, de megelőztél:D bocsi, h csak most válaszolok, de eddig nagyon elhavazott a vizsgahajrá és nem is voltam fenn bloggeren.. de most már jönni fogok, írok is, olvasok is, kommentelek is! Tök jó, h írsz a költözésről, benézek hamarosan! Kösziiii! :)