Olasztrália leírása

május 25, 2012

Csillag születik2011 - Lehetsz király, és az is vagy!

2011. máj. 15. vasárnap
Tegnap mérges voltam, mert azt hittem, a szokott időben kezdődik a Csillag születik, de sajnos korábban kezdődött, így a feléről lemaradtam:S emlékezhettem volna, h a villalakókat már kilőtték az űrbe és így végre hamarabb jönnek a Csillagok!

Mert az igazi CS I L L A G O K valóban azok az őstehetségek, akiket most felfedezett a Csillag születik műsora! És annak is örülök, h a szavazatok alapjánis mindig azok jutnak tovább, akiknek a legjobban szurkolok! Bár Timinek is szurkoltam, de neki nem annyira, mint Tecának, akivel kapcsban talán kicsit elfogult is vagyok. De tényleg igazi fény van a hangjában! És fantasztikusan kíséri magát zongorán :) Hajrá-hajrá Tecaaa!!!

Szabó Ádám is az egyik kedvencem, nagyon csodálom őt is. Ahogy Szirtes Tamás a múlt héten megfogalmazta: "zenéből van". Ennél szebben tényleg nem lehetett volna megfogalmazni ezt az életérzést, még én is perceken keresztül mosolyogtam a tv előtt :) bár a mostani filmzenei összeállításából mintha épp a zeneiséget hiányolták volna, szóval hétről hétre mások a vélemények, de szerintem - és a szavazatok alapján is - hozta a formáját, mint mindig! Hajrá Ádám!:D

László Attila adta a bejegyzésem címének az ötletét. Az ő hangját is nagyon szeretem és most láthattuk az igazi fiatal énjét is a "Lehetsz király" révén! Attiláról egyébként mindig Kevin Skinner jut az eszembe és nem a hangja, hanem a beszéde miatt: ha vki látta az Amerika csillagait (a Viasaton adták 2010 nyarán meg még ősszel is), akkor emlékezhet, h Kevint épp abban a tájszólásban szinkronizálták, ahogy Attila beszél. Így mindig az jut az eszembe, milyen jó szinkronhang lett volna ő is Kevinhez:D Mindezt persze nem sértésnek szánom, mert nagyon tetszik! Kevin Skinner hangja amúgy annyira tetszett az Amerika csillagaiban, hogy át tudtam volna ölelni őt éneklés közben:D

Írok még egy kommentet Erős Dávidról is, bár ő már egy ideje kiesett, csak akkor épp nem frissítettem a blogot. Szóval Dávid sem volt rossz, de valahogy úgy éreztem, h ahhoz a kellemes tenorjához nem illik az a rekedtes stílus. Remélem, nem fogja tönkretenni ezzel a rekedtséggel a hangját, mert amikor rendesen, operaszerűen énekelt, akkor nagyon tetszett, kár lenne érte.. Jó, tudom, h a műsorának épp az opera és a rock ötvözése volt a lényege, de valahogy pont a rock nem állt jól neki.. Bár apum szerint csak azért vagyok vele szemben ilyen kritikus, mert a tenorokkal is elfogult vagyok. Hát ezt nem tudnám tagadni, elvégre az olasz életérzés a mindenem, így ez teljesen érthető :)

Hajrá hajrá Csillagok! Csak így (ragyogjatok) tovább!

Nincsenek megjegyzések: