Olasztrália leírása

május 09, 2012

Vidám vasárnap, nyelvészkedős-tanulós-estiangolos hétfő, vizsgajelentkezős-zh-zós kedd:D

Megint pörögnek a napok és csak azt veszem észre, hogy már megint este 11 és nem is volt időm a blogomra:S ilyen ez a május, bár 17-e után valószínűleg kicsit több időm lesz, mindjárt írom, h miért :)

Pár címszó azért az elmúlt napokról: vasárnap nem voltam itthon, mert apuval ismét tettünk egy egynapos látogatást Kabán :) tudjátok, azoknál a rokonainknál,akiknél húsvétkor is voltunk. És vasárnap lévén mindenkivel találkoztunk, akivel akartunk, még Karcsival is, pedig őt ritkán lehet elcsípni:D De ebben az évbenmár másodjára sikerült :) nagymama nagyon örült nekünk, végig jókedvű volt, de a jó hangulatban egyébként sem volt hiány. Meg jó időben sem, főleg ahhoz képest,hogy lehűlést és esőt jósoltak vasárnapra. A lehűlés picit bejött, de épp csak annyira, hogy jólessen.

A pihenős és vidám-vasárnap után Hétfőn folytattam a készülést itthon arra a nyavalyás nyelvészet zh-ra, amit tegnap írtunk. És mivel keddtől lehetett jelentkezni a vizsgákra is, megnéztem és nagyjából el is terveztem, hogy mikorra mit veszek fel. Meg angolom is volt este, de erről majd egy külön bejegyzést hozok, mert pár szó túl kevés lenne róla:D

Eljött aztána mindent eldöntő zh-s kedd... egész reggel azt kérdezgettem magamban, miért nem írunk ebből a nehéz tárgyból több zh-t a szemeszter alatt, miért csak egyet a végén, ami mindent eldönt? A másik dolog, amit nem értettem: miért kedd reggel 9-től lehet jelentkezni a vizsgákra, amikor a többségnek órája van olyankor? Bár nálunk a tanár úr jó fej volt és 9-től adott egy fél órát, de én így is izgultam, mert nem volt a közelben konnektor, és a gépem 10perces aksija miatt nem tudtam élni a lehetőséggel:D így csak 10-től tudtam felvenni, de akkor már nem is reménykedtem abban, hogy jó időpontokat találok. Beletörődtem, hogy a vizsgáim nagy részén májusban kell túl esnem, mert a jó kis júniusi időpontokat már elkapkodták a reggeli rohamban:D

De aztán mégsem így lett! Amikor gépközelbe értem, még 2-3 hely pont volt mindegyik júniusi vizsgára, amit terveztem! Ez kellemes csalódás volt - aki ismeri a Neptun rendszert, tudja, miért :) így végül örömködve felvettem 1-et jún. 5-re, 12-re és 15-re! Kettő májusra is marad, de azokat még nem tudom, de nem lesz vészes! Ezeknek a júniusiaknak viszont annyira örülök! :)

Nna, ezt az izgalmat is átéltem, de a java még csak utána jött: a zh... hmmm... csak du. 1-től kezdtük írni, előtte még volt egy előadás.. három nagyobb feladatból állt, az első kettőben 75-80 százalékig biztos vagyok, viszont az utolsó... hm.. valaki tudja, hogyan kell egy olasz és egy magyar mondatot fonetikailag elemezni?:S Én sajnos nem tudtam, pedig elég lényeges eleme volt a zh-nak.. de a feladatnak más része is volt, azt viszonylag jónak érzem... hát, majd jövő héten kiderül, mit alkottam, mindenesetre ritka izgulós nap volt a tegnapi!:O

Hát ezek történtek addig, míg nem frissültem. Zh holnap is lesz, de azért lehet, még este is jövök, majd meglátom, mennyire vészes az a latin :D bár már tanultam rá tegnap is: akkor még elég vészesnek tűnt:D Mindenesetre most megyek, de amint tudok, jövök! :)

Nincsenek megjegyzések: