Olasztrália leírása

május 30, 2012

Keresztény szívek hangjai

Bár eddig nem írtam a keresztény érzéseimről, gondolataimról, most úgy érzem, meg kell osztanom egy nagyon szép élményemet. Az egyik kedvenc keresztény Acapella együttesem a Rescue, tőlük hoztam most egy gyönyörű dalt. Olyan érzésekről szól, amiket bizonyára mindnyájan sokszor átéltünk, ezért is szép ez a dal; nagyon sok erőt tud adni. Le is fordítottam, ill. próbáltam visszaadni magyarul :) ha bárkinek bármilyen észrevétele van a fordítással kapcsban, szívesen veszem, írjatok bátran! :)



angol szövege itt (kérlek, kicsit tekerjetek le a belinkelt oldalon, mert nem rögtön ez az első):
http://www.acadisc.com/rescuediff.htm#darkest

és az én fordításom:

Mi jó származhat ebből?
mély elkeseredésemben
már szavakat sem találok
és kételkedem Benned;
szenvedésem elvakított,
szívemet szüntelenül szorítja a félelem, s nem érzek mást, csak bánatot-fájdalmat
én nem kértem ezt, s kétségbeesésemben Istenhez kiáltok
"Tényleg itt vagy? Egyáltalán, törődsz velem?
Vagy elfordultál tőlem?

Chorus1:
Legsötétebb órámban Te megmutattad hatalmad, meghallottad kétségbeesett sírásomat
szereteted felragyogott, most áldásaidban bővelkedem
mikor gyenge voltam, megmutattad hatalmas erődet
legsötétebb órámban megmutattad hatalmad.

Nincs más út?
Atyám, én tudom, hogy a kereszt az enyém
ez nem az én akaratom, hanem a Tiéd
teljesen egyedül érzem magam, kitárom a kezem
ezt tudom, ez az ár, amit meg kell fizetni
az élet, aminek múlnia kell
fognak hinni bennem?
Tehát Hozzád kiáltok, tudom, még mindig itt vagy
s tudom, hogy figyelsz rám
hamarosan szabadok lesznek.

Chorus1: ismétlés:
Legsötétebb órámban Te megmutattad hatalmad, meghallottad kétségbeesett sírásomat
szereteted felragyogott, most áldásaidban bővelkedem
mikor gyenge voltam, megmutattad hatalmas erődet
legsötétebb órámban megmutattad hatalmad.

Bár meghalt a keresztfán, Ő ugyanúgy él,mint Te és én
a halál nem tartja Őt odalent
a könnyein és szenvedésein át Isten új életet ad
mint, mikor a nap átragyog az esőn;

Legsötétebb órámban Te megmutattad hatalmad, meghallottad kétségbeesett sírásomat
s eljöttél, hogy felszárítsd a könnyeimet.
Legsötétebb óránkban Te megmutattad hatalmad,
meghallottad kétségbeesett sírásunkat és eljöttél, hogy felszárítsd könnyeinket
szereteted felragyogott, most áldásaidban bővelkedünk
mikor gyenge voltam,(gyengék voltunk) megmutattad hatalmas erődet
legsötétebb órámban megmutattad hatalmad.
ha gyenge vagyok, megmutatod erődet.

4 megjegyzés:

JuditAu írta...

Ez nekem is nagyon tetszik!

JuditAu írta...

Hoztam neked egy dalt! (ha esetleg nem ismered)
Beyonce: Ave Maria
Szerintem nagyon szep feldolgozas...

Link: http://www.youtube.com/watch?v=rgxfthPHTwc

Djarimirri írta...

Kedves Judit! Bocsi, hogy csak most válaszolok, de máj. 31-e óta nem is jöttem Bloggerre:S de most már leszek, annál is inkább, mert a vizsgáim is épp tegnap értek véget, szóval tegnap egy ötös megszerzése után már fel is tudtam írni: "Vakáció!!!":D Több ötös is lett, majd írok róluk hamarosan :)
az Ave Maria nagyon nagyon tetszik, köszönöm! Az angol keresztény dalok mindig nagyon tetszenek :)

JuditAu írta...

Gratulalok a vizsgaidhoz!!!!