Olasztrália leírása

május 19, 2012

Ferik Ferije Forever!:D

Ezzel a jó kis alliteráló című bejegyzéssel a tegnapi tévés élményemet szeretném megörökíteni:D Ugyanis láttam egy igazi álompasit!

Este néztem a Maradj talpon-t (interkontinentális olvasóimnak: egy szuper kvízműsor az M1-en), és volt benne egy hihetetlenül szimpatikus srác! Ő volt a kihívó és öt párbaj után egymillió kétszáz ötvenezret nyert. Minden játékost, akit kihívott, nagyon megszeretett és még kicsit szomorú is volt, amikor nem tudták a választ és lezuhantak... Ilyen kihívót még nem láttam, már ez is szimpi volt benne, mert a legtöbben kárörvendő megjegyzéseket tesznek azokra, akiket játszani hívnak és végül kiesnek.

Öt sikeres párbaj után megállt, úgy döntött, amit ennyi párbajjal nyert, elég lesz mindarra, amit szeretne. De mit is szeretne? Hát ettől elolvadtam! Van egy lány, aki szakított vele, gondolt egyet és kiment Spanyolországba. Na, hozzá szeretne elrepülni, hogy megmondhassa neki, bármi is történjen, ő még mindig szereti és szeretne tőle kérni még egy esélyt. Hát nem filmbe illő? Hát vajon annak a lánynak hogy jutott eszébe szakítani egy ilyen édes sráccal? :S

Mondanom sem kell, hogy ezt a romantikus fiút Ferinek hívják, ami hétköznapinak tűnne, ha nem tudnám róla,hogy barátaival együtt megalapították a "Ferik Klubját", aminek most már nyolc Feri a tagja! :) És így a másik terve épp a Feri-klub egyik tagjával kapcsolatos, aki most Angliában van, de valami miatt nem érzi magát túl jól ott. Ezért hozzá is szeretne elrepülni, hogy hazahozza!

Ahogy néztem tegnap a Maradj talpon-t, annyira megkedveltem ezt az önzetlen, romantikus, jó humorú srácot! Olyan kár,hogy élőben nem ismerem, szerintem jól kijönnénk! Így ismeretlenül is mérges vagyok arra a lányra, aki csak úgy szakított vele... Kevés az ilyen különleges pasi, jobban is megbecsülhetné.. Bárcsak hozzám is egy ilyen srác jönne el egyszer!

Mindenesetre, most ennek a bejegyzésnek a végére csak annyit írok: sok sikert, Feri!:D

Nincsenek megjegyzések: