Olasztrália leírása

május 25, 2012

Csillag születik2011 - Megszületett a negyvenes!

2011. máj.22. vasárnap
A tegnapi Csillag születik nem volt semmi! Nem is gondoltam volna, hogy Fái, a kritikus is meg fogja adni azt a 10-est! De megadta az Appril-nek, és így történelmi eseménynek számító 40es jött össze :) (L)Csillagok(L):D

Tényleg minden héten vmi újat mutatnak magukból: Gomes is teljesítette most azt, amit két héttel ezelőtt ígért egy interjúban: a vidám arcát mutatta, amikor Tecával lépett fel. Tecának pedig tényleg nagyon illett a hangjához a Hooligans- és az Abba-szám is. Bár az Abbánál tényleg lehetett érezni a felső hangoknál, hogy izgult, na de ki nem izgult volna? És olyan aranyosak a szurkolói, egyikük a végén, amikor már csak ketten voltak az Everdance-szel, azt kiabálta: "ne aggódj, Tecaaa!" és tényleg nem volt ok aggodalomra, mert ő is a tovább jutók között van ismét! Egyébként olyankor, amikor sorolják, h ki jut tovább, igazából nekem is majd kiugrik a szívem az izgalomtól.

Nagyon megfogott László Attila dala is, nem is emlékeztem, hogy Tabáni István is énekelte ,amit tegnap a második körben hallottunk, de majd rákeresek. És Attilának most sikerült teljesen legyőznie az izgalmat! Szerintem jövő héten így lesz ez Tecával is! Hajrááá mindketten!

Szabó Ádám is forever!:D A Tél nekem kicsit jobban tetszett,mint a Lambada, de azért mindkettő király volt :) Jövő héten is hajrá! Nehéz eldönteni, kinek szurkoljak jobban, mert ha rajtam múlna, mindenki megnyerné a fődíjat azok közül, akik maradtak:D

Nincsenek megjegyzések: