Olasztrália leírása

május 25, 2012

Csillag születik2011 - "Hangolj rám!"

2011. máj. 29. vasárnap
Tegnap volt a Csillag születik utolsó hagyományos döntője, jövő héten pedig már eldől, ki lesz "2011 csillaga":D jaaj, nem gyors ez egy kicsit? Úgy fognak hiányozni, már tegnap is úgy vártam őket! Mint mindig, most is nagyon tetszett mindenki, a zsűrire viszont egyre jobban haragszom.. Nagyon sokszor az jön át, hogy még mindig nem elég nyitottak az új produkciókra, arra, ha egy résztvevő egy új arcát mutatja és nem mindig ugyanazt adja elő. Ill. nagyon ragaszkodnak az eredeti előadásokhoz és ebből sokszor úgy tűnik, nem engednek. Ez pedig nagyon nagy hiba szerintem. Könyörgöm, László Attilától miért várják el, h Charlie-hangon és stílusban énekelje el a "Kisembert"? Mert nekem tényleg ez jött át, h ezt várják, pedig ez irreális. Szerintem Attila nagyon otthon volt ebben a dalban és az ő előadásában sokkal jobban átjött, mint Charlie-éban. Az érzelmeket most nemcsak a zeneiséggel fejezte ki, hanem azzal is, ahogyan a szavakat formálta és teljes átéléssel adta elő a dalt. Szerintem nagyobb átéléssel, mint Charlie. Hát kell ennél több? Attilának sosem lesz olyan rekedt, zord hangja, de hát hiányzik ez valakinek (a zsűrin kívül)? Attila azért Attila, mert nem lehet Charlie, mert ha az lenne, már nem is lenne kit felfedezni benne. Hát komolyan, mégis mi vele a gond? Jaa, kapott egy olyan kritikát, h attól a hangerőtől, ahogy énekelte, senki sem tudna elaludni. Hát Charlie hangjától talán el lehet aludni?:P miért kell ilyen megrögzöttnek lenniük? Senkit sem akarok lázítani:D DE TÉNYLEG Nagyon mérges vagyok most a zsűrire... Hajrá Attila, csak így tovább!

Tecától is azt várták, h Elton Johnként adja elő a választott dalát. Szerintük Teca is túl nagy dinamizmussal énekelt. Hát nagyon sajnálom, de vele kapcsolatban is meg kell állapítanom, hogy ő Teca és nem Elton John. Ő így adta elő, mert így élte át. Mi ezzel a gond, ha egyszer szép volt? Szerintem még Elton John sem tudta volna mindig ugyanazokkal az érzelmekkel közvetíteni, mivel ugyanannak az előadónak is változhatnak a hangulatai. Lehet, h én nem értek valamit és rosszul ítélem meg mindezt, de szerintem ezt olyan embereknek, mint a Csillagok zsűrie, tudniuk kellene... Nem lehet ám "mindig ugyanúgy"! (ez Attila első dala volt, amiben felhangzott az a bizonyos "fájhang" - azaz fejhang:D

Visszatérve, a bejegyzésem címét most Teca első körben elhangzott dala ihlette. Mindig "rá tudok hangolni, nagyon tetszett! Teca, mindent bele a jövő héten is! Itt az a dal:



szerintem annyira illik Tecához!

Jaj, de.. szegény Gomes... ő most tényleg ismét új arcát mutatta a mesék világában és az őserdőben:D de valahogy senki sem értette igazán :( szegénynek jogosan tűnt úgy,hogy már bármivel készül, nem tudja elnyerni a zsűri tetszését, mert mindig csak kritizálják. Miatta nagyon fáj a szívem, mert nem mindennapi, színes egyéniség.

Viszont ezúttal is született egy 40-es, mégpedig Szabó Ádám kapta az első körben! És még Nagy Sándor álmát is teljesítette az előadásával:D és a második kör! Nem mondom, hihetetlenül röptette azt a dongót "Mónikával":D tátott szájjal hallgattam. És tök jófej volt, amikor kérdezték tőle, h mit üzen a közönségnek:D azt mondta, h azt kéri, h úgy nyomkodják a telefonon a gombokat, mint ő a harmonika gombjait:DD

Hajrá négy kiscsillag, nagyon drukkolok a jövő héten is! Remélem, akkor már a zsűri is igazán "rátok fog hangolni"!:D

Nincsenek megjegyzések: