Olasztrália leírása

május 27, 2012

Vizsgadrukk és egy kis jegyzethiány

Eredetileg a tegnapi Csillag születikről akartam ma írni - azért is tettem fel a tavalyiról írt bejegyzéseimet pénteken, hogy legyen egy kis összehasonlítási alap, meg ha már egyszer megírtam őket tavaly, nem bírom ki, h ne legyenek itt is fenn:D Még leszek így pár dologgal, azt hiszem, pl. a vizsgáimmal. A mostaniakon kívül majd a régebbi beszámolóim is fenn lesznek.

És igen, amit most igazán ki szeretnék írni magamból, az épp a vizsgadrukk... Csak jövő csütörtökön lesz az első, de mégis úgy félek! Annyira szeretném, ha minden jól menne, de eddig minden félévben volt valami, ami nem úgy jött össze, ahogy szerettem volna. Még akkor sem, ha sokat készültem.. Persze ötöseim minden félévben voltak, de az a baj, h hármasaim is.. És valahogy a hármasokat már meg kellene szüntetnem, örökre, de attól félek, h nem sikerül. Mert pl. ott az a vacak nyelvészeti tárgy, amiről írtam, hogymennyire elvont és mennyire nem ment a zh sem - na arról tudom, h nem jön össze az ötös, négyesnek is örülnék.. bármennyire is szeretném és bármennyire is olasz, egyszerűen túl elvont. Igazából ettől félek a legjobban, de a többi tárgy (két olasz irodalomtörténet meg két általánosan kötelező) szerintem oké lesz.Bár az egyik irodalomtörivel kapcsban ma jöttem rá, hogy jegyzethiányom van!:S Igaz, csak június 5. után megyek arra a vizsgára, mert előtte lesz még kettő, de akkor is rossz, h ez most derült ki, nem tudom, h leheettem ilyen szétszórt:S de csoptársaimnak írtam, egyikük már küldött is két tételt, úgyhogy szerintem hamarosan a többit is be tudom szerezni. Igazából ilyen jegyzet-cserét szoktunk folytatni, én is küldöm nekik mindig, amim van és ők is nekem, amijük van, szóval nem lehet gond. Mivel én mindent notebookon írok, sokszor kifejezetten én vagyok a jegyzetfelelős, csak erre az órára nem tudtam bejárni, ezért van most egy kis doksihiányom. De a többivel minden oké és ez is oké lesz nemsokára!

Jaj, csak ne jöjjön közbe semmi gáz vmelyik vizsgán! Reggel úgy ébredtem, hogy anyunak is mondtam: "úgy tervezem, hogy szerzek három ötöst" - mire anyu: "nagyon helyes, szép terv! Még sok ilyet!" :) hát meg is szeretném valósítani! Igaz, még nem volt olyan vizsgaidőszakom, amikor öt-hat vizsgából három ötös lett volna,de Így harmadévben már úgy érzem, kötelező, pláne olyan szakon, amit még szeretek is! :)

Nincsenek megjegyzések: